مهسا نفس مامان و بابا

خاله مهسا

1393/3/8 20:26
نویسنده : مینا محمودی
839 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان میخوام از خاله مهسا واست بگم که الان یک سال و 5 ماهه از بین ما رفته

اخ که اگه بود عین پروانه دورت میچرخید اگه بود الان 21 سالش بود 

30 شهریور 91 قرار شد من و بابا عروسی بگیریم وبیاییم سر خونه زندگیمون درست یک هفته قبلش خاله مهسا تو یه تصادف....

همه داغون شدیم مخصوصا مامانی و بابایی خیلی سخته که تنها خواهرم الان پیشمون نیست کاش بود 

روزی که از بیمارستان اومدیم بابا مهدی گفت اسمشو گذاشتم مهسا

واااااااااااااااااااااااااااای نمیدونی چقد خوشحال شدم

مدیون محبت بابا مهدیتم ان شاالله بتونم جبران کنمقلب

حالا وقتی دلم واسه خاله مهسا تنگ میشه  بغلت میکنم و اروم میشم

با اومدنت حال و هوای زندگیمونو عوض کردی 

ممنونتم خدا جون

پسندها (3)

نظرات (10)

رویا
7 اردیبهشت 93 14:46
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم ایشالله خداونددخترگلتو واست حفظ کنه به وبلاگ مرصادکوشولوی منم سربزنیدخوشحال میشم ازطرف مامهساجون رو ببوس
مینا محمودی
پاسخ
ممنون عزیزم حتما
دختر شیرازی
9 اردیبهشت 93 17:27
سلام دوستم ایشالله خداوند روح خواهرتون رو قرین رحمت کنه و مهسا کوچولو رو براتون نگه داره
مینا محمودی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
فریده
9 اردیبهشت 93 17:34
سلام مینا جون.امروز اومدم خانوم گل تو امضات وبلاگت را دیدم.خیلی خوبه ولسه مهسا جون وب دست کردی. عزیزم خیلی بابت خواهرت متاثر شد انشالله روحش شاد باشه.ببین خوا چه بزرگه که این فرشته را فرستاده تا جای حواهر نازنیتو پر کنه . کاملا درکت میکنم از اینکه حال هوای زندگی را این بچه ها عوض میکنند.منم ۱.۵ پیش بابامو از دست دادم و دوماه بعد حامله شدم.کاملا روحیه مامانم عوض شد. انشالله همیشه شاد باشید و دیگه هیچوق غم نمیبینی خدا بیامرزتشون روحشون شاد باشه خدارو شکر بابات هدیه های اسمونی که نسیبمون کرد و یکمی از دردمون رو تسکین داد همیشه شاد باشین
مامان عاطی(مرجان)
11 اردیبهشت 93 0:56
عزیز دلم خدا خواهرگلتو بیامرزه و روحشو قرین رحمت کنه'قطعا خدا هم این دخترکوچولورو رو هدیه داده به شما که تسکین دلتون بشه قطعا خواهر نازت هم تو بهشت خوشحاله از اینکه تو یه مهسا کوچولو داری'انشاله که عروسش کنی عزیزم مرسی عزیزم
آشنا
28 اردیبهشت 93 16:59
مهسا قشنگترین اسمی بود که می شد روی دخترت بذاری.وقتی آدم عزیزی رو از دست می ده انگار قلبش تیکه پاره می شه این کار تسلی خوبیهقدر مهساکوچولوتوهمیشه خوب بدون.شاید قدر مهسای رفته رو خیییلیاندونستن.خییلیا شاید با رفتنش فهمیدن چقدر دوسش دارن.زود رفت و فقط ازش یک اسم و یک دنیا خاطره موند.درسته مهسا کوچولو خاله نداره ولی اسم قشنگشوداره.اسمش مال مهسا وخاطراتش مال دلتنگاش
مینا محمودی
پاسخ
واقعا همینطوره ممنون دوست عزیزم
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
8 خرداد 93 19:29
وتی خداخیلی متاسف شدم خدا رحمتش کنه.خواهرتون همسنه من بوده!!!واسم منم مهساس!!!!منم براتون یه خواهر اگهئ قابل بدونییییییییییییییییییییدوستون دارم
مینا محمودی
پاسخ
ممنون خواهر گلم منم دوست دارم
مامان سمیه
11 خرداد 93 21:51
الهی فدات خدارحمتش کنه خواهرتو
مینا محمودی
پاسخ
خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه ممنون
مامان فریده
13 خرداد 93 12:33
خدا خواهرتو رحمت کنه و جاش تو بهشت باشه.
مینا محمودی
پاسخ
ممنون دوست عزیزم
مامان طاها و رها
27 خرداد 93 6:15
با سلام باديدن اين اين خبر خيلي حالم بد شد اميدوارم كه مهسا جون جايه خاليشو پر كرده باشه با آرزوي سر بلندي مهسا جون.
مینا محمودی
پاسخ
ممنون دوست عزیزم ببخشید که نارحتت کردم
آشنا
17 تیر 93 15:54
چقدر دلم تنگ است برای لحظه هایی که نفس می کشیدی.وقتی چشمانت به چشمانم خیره ماند در فکر بودنت بودمنمی دانستم وقت وداع ست.چقدر ساده آمدی وچقدر ساده و آرام رفتی همه چیز مثل سادگیت ساده بود این جملات را با اشک و آه می نویسم با تمام وجود می گویم دلم برایت تنگ است وقلبم تا ابد عذا دار توست هرچند نتوانم به زبان آورم.
مینا محمودی
پاسخ
خیلی متن قشنگی بود حرفای دلمه ممنون عزیزم