مهسا نفس مامان و بابا

ورود به 5 ماهگی

1393/5/14 11:41
نویسنده : مینا محمودی
950 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان داری بزرگ میشی ها 23 تیر واکسن 4 ماهگیتم زدی ولی دل مامان کباب شد خداروشکر زیاد اذیت نشدی از الان به فکر واکسن بعدیتم

4 مرداد تولد خاله مهسا بود مامانی اونشب به هوای مهمونی افطاری واسش تولد گرفت برای کیک تولدشم حلوا درست کرد تلخ ترین و غم انگیز ترین تولد بودغمگین

جای خودش خییییییلی خالی بود خیلی

روحش شاد باشه ان شاالله

 حالا بریم سراغ عکسای عسل مامان مخصوصا عکسای اتلیه 

 

 

 

یه شبی که با بابا رفتیم شهر بازی و تو از این همه چراغای رنگارنگ بهت زده شدی

 

                

 

داشتم پوشکتو عوض میکردم هی نگام میکردی میخندیدی

 

               

 

هندونه شیرین مامان

 

               

 

               

 

بعد حموم تا حولتو دورت میپیچم شروع میکنی به جیغ و داد اما خدارو شکر اون روز خوش اخلاق بودی

 

               

تازه عروسک بازی یاد گرفتی

 

               

 

دختر ناناز مامان

 

               

 

               

 

مهسا در حال جوجه خوردن

 

               

 

              

 

رفتیم مو کاشتیم

موهای عروسک بیچارتو کندی این اولین خرابکاریت بود

 

               

 

و حالا عکسهای اتلیه

 

               

 

               

 

               

 

               

 

               

 

               

 

               

 

               

 

              

 

               

 

               

 

               

 

اینم عکسای بچه گی من و بابا واسه اونایی کهمیگن مهسا شکل باباشهشاکی

 

این من

 

                 

 

این بابا

 

                 

 

یه شب که با بابایی و ما مانی و بابا رفته بودیم حرم

یکی از مخالفای سر سخت پستونک خوردنت بابایی بود اما انقد نق زدی که مجبورش کردی بهت پستونک بده

 

               

 

پنجمین سالگرد ازدواج منو بابایی و اولین سال حضور شیرین تومحبت

 

              

               

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

ساریناh
14 مرداد 93 13:02
عکساش خیلی قشنگ بودن خدا حفظش کنه
مینا محمودی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان عاطی(مرجان)
14 مرداد 93 13:28
میناجون مهسا هلووووویی شده واسه خودش خیلی نازه'خدا حفظش کنه'چه چشمهای نازی داره خدا خواهر گلتو هم بیامرزه عزیزم حالا بگو عکس گرفتن این جوجه ها و مدام لباس عوض کردنشون اونا رو خسته میکنه یا نه؟ منم به محض اینکه متین کامل بشینه میبرمش آتلیه انشاله یه روزی بیاد که عکسهای عروسیشو بزاری مهسای قشنگتو ببوس
مینا محمودی
پاسخ
ممنون مرجان جون خدایی خیلی خسته میشن اونروز خودمونو کشتیم مهسا یه لبخند نزد میبینی اصلا تو عکساش نخندیده ولی به نظر من واسشون بهترین یادگاریه دوران کودکیشون میشه حتما ببرش منم منتظرم بشینه دوباره ببرمش توام متین جونمو ببوس
nas-tar-an
15 مرداد 93 11:33
آخ خدا بخورم این نمکوووووووووووووووووووو مینا جون مهسات خیلی نازو خوشکله
مینا محمودی
پاسخ
قربونت ممنون گلم
مامان سمیه
16 مرداد 93 13:04
چه عکسای قشنگی دستت ذرذ نکنه مامان مینا جون کلی روح و روانمو تازه کردی بااین عکسا مخصوصا عکسای آتلیه محشز شدن یغ د رقعئدلذر (اینم کامنت امیرطاها بود برا مهسا،آخه تئ بغلم نشسته داره دست ذرازی میکنه. من که نفهمیدم چی نوشن ولی شاید مهسا ببینه میفهمه چی نوشته براش)
مینا محمودی
پاسخ
ممنون عزیزم چشمات قشنگ میبینه الهیییییییییی یه ماچ ابدار بکنش
افسونی
16 مرداد 93 17:06
به به !!! چه خانومی شده گلدخترت عکساش واقعا ناز بود چقد هم به خودت شبیه شده
مینا محمودی
پاسخ
ممنون عزیزم اینو حتما نشون مادر شوهرم میدم
آشنا
19 مرداد 93 16:02
سلام.عکسای مهسا کوچولو خیییلی قشنگ شده.براش صدقه بده چشم نخوره.
مینا محمودی
پاسخ
ممنون عزیزم چشم
آشنا
19 مرداد 93 16:11
روز تولدت بود ومن دل تو دلم نبود پر از بغض و دلهره بودم پراز دل تنگی پراز آرزوی دیدنت کاش هدیه ی تولدت جای یک شاخه گل که روی قبرت پرپرمیکنم یااشکایی که برات می ریزم یه آغوش گرم بود و یه عالمه بوسه.اما بدون دیدن صورت آرومت تو ملافه ی سفید یا اون همه خاک باعث نشده ونمی شه فراموشت کنم به تو و به خودم قول می دادم هزاران بار.همونطور که وقت رفتنت کنارت بودم قول می دم تا زنده باشم به یادت باشم .تولدت مبارک ماه من
مینا محمودی
پاسخ
خیلی قشنگ بود کلی گریه کردم سبک شدم
مرجان
20 مرداد 93 6:25
میناجون دوباره سلام یعنی ی ی ی ی مهسا کپ خودته'اول فکر کردم اون مامانه تویی و اون بچ هه مهساست'یعنی اینقدر شبیییییه؟؟؟؟؟یهچی میگم یهچی میشنوی!!! جل الخالق!
مینا محمودی
پاسخ
سلام عزیزم خودمم عکسای خودمو دیدم تعجب کردم
مامان فریده
3 شهریور 93 16:53
وای مینا جون چه عکسهای قشنگی...چقدر با نمک و ناز شده این گل دختر از طرف من یه ماچ آبدارش کن مینا مهسا که کپی خودته.... عکسهای آتلیه ناز بودند.
مینا محمودی
پاسخ
ممنون فریده جونم توام گل پسرتو از گرف من ببوس
آشنا
5 شهریور 93 22:46
روزت مبارک مهساجون امروز روز دختره بهت تبریک میگم خوشگل کوچولو.اگرخاله مهساهم زنده بود حتما یه عالمه بغلت میکردولوست میکردوکلی باعکسای قشنگت ذوق میکرد جاش خالی.جای همه ی دخترای این سرزمین که دیگه الان رفتن ونیستن خالی.خراتوروبرای مامان وبابات واونا رو برای تو نگه داره وهیچوقت غم نبینید.
مینا محمودی
پاسخ
یه دنیا ممنون
نسترن
31 تیر 94 7:18
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
مهیار
2 مرداد 94 22:57
مطالب وبلاگت قشنگه !